Afișare MARC

Elemente de marketing direct (Număr de înregistrare 3609)

020 ## - ISBN
International Standard Book Number 973-590-271-0
041 ## - Limba textului
Language code of text/sound track or separate title rom
080 ## - UDC
Universal Decimal Classification number 339.138
100 ## - Autor principal
9 (RLIN) 3316
Personal name Zait Adriana
245 ## - Titlul
Title Elemente de marketing direct
Form manual
260 ## - Loc, editură, an
Place of publication, distribution, etc Bucuresti
Name of publisher, distributor, etc Editura Economica
Date of publication, distribution, etc 2000
300 ## - Descriere fizică
Extent 160 pag.:
Other physical details fig., tab.
504 ## - Bibliografie
Bibliography, etc Bibliografie p. 159
650 ## - Cuvânt cheie
Topical term or geographic name as entry element Marketing
Exemplare
Price effective from Locație (biblioteca principală) Data ultimei vizualizări Nu este pentru împrumut Sursa clasificare sau schema de sortare Status pierdere Cost, preț de achiziție Status retragere Număr exemplar Număr reînnoiri Data ultimului împrumut Număr de împrumuturi Status deteriorare Cod de bare Sublocație sau colecție Număr de inventar / număr apel
2012-02-08Biblioteca CU UBB Resita2015-05-26   11.50 112015-05-141 0015560 III 69828_16D
2012-02-08Biblioteca CU UBB Resita2017-05-04   11.50 3 2017-05-021 0015562 III 69830_16D
 Biblioteca CU UBB Resita Not For Loan  11.50 2    0015561Biblioteca CU UBB ResitaIII 69829_16D