Afișare MARC

Marketingul direct multicanal : (Număr de înregistrare 5140)

020 ## - ISBN
International Standard Book Number 978-973-46-1489-9
041 ## - Limba textului
Language code of text/sound track or separate title rom
080 ## - UDC
Universal Decimal Classification number 339.138
100 ## - Autor principal
9 (RLIN) 5178
Personal name Claeyssen Yan
245 ## - Titlul
Title Marketingul direct multicanal :
Remainder of title prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului
Statement of responsibility, etc Trad.: Elena Girlea
Form manual
246 ## - Titlu paralel
Title proper/short title Le Marketing direct multicanal. Prospection, fidelisation et reconquete du client
260 ## - Loc, editură, an
Place of publication, distribution, etc Iasi
Name of publisher, distributor, etc Editura Polirom
Date of publication, distribution, etc 2009
300 ## - Descriere fizică
Extent 350 pag. :
Other physical details fig., tab.
490 ## - Seria/Colecţia
Series statement Colectia Training. Vanzari & Negocieri
504 ## - Bibliografie
Bibliography, etc Bibliografie p. 347 - 350
650 ## - Cuvânt cheie
Topical term or geographic name as entry element Marketing
700 ## - Autori secundari
Personal name Deydier Anthony
700 ## - Autori secundari
Personal name Riquet Yves
Exemplare
Price effective from Locație (biblioteca principală) Data ultimei vizualizări Nu este pentru împrumut Sursa clasificare sau schema de sortare Cod de bare Status deteriorare Status pierdere Cost, preț de achiziție Status retragere Sublocație sau colecție Număr de inventar / număr apel Număr exemplar
2012-05-31Biblioteca CU UBB Resita2012-05-31  0029064  24.67 Biblioteca CU UBB ResitaII 79792_16E1
2012-05-31Biblioteca CU UBB Resita2012-05-31  0029065  24.67 Biblioteca CU UBB ResitaII 79793_16E2
2012-05-31Biblioteca CU UBB Resita2012-05-31Not For Loan 0029066  24.67 Biblioteca CU UBB ResitaII 79794_16E3