Afișare MARC

Marketing strategic (Număr de înregistrare 8252)

020 ## - ISBN
International Standard Book Number 973-702-368-4
041 ## - Limba textului
Language code of text/sound track or separate title rom
080 ## - UDC
Universal Decimal Classification number 339.138
100 ## - Autor principal
9 (RLIN) 7951
Personal name Luca Gabriel Petru
245 ## - Titlul
Title Marketing strategic
Form manual
260 ## - Loc, editură, an
Place of publication, distribution, etc Iasi
Name of publisher, distributor, etc Editura Tehnopress
Date of publication, distribution, etc 2006
300 ## - Descriere fizică
Extent 126 pag. :
Other physical details fig., tab.
490 ## - Seria/Colecţia
Series statement Colectia Management & Marketing ; 18
504 ## - Bibliografie
Bibliography, etc Bibliografie p.125 - 126
650 ## - Cuvânt cheie
Topical term or geographic name as entry element Marketing
650 ## - Cuvânt cheie
Topical term or geographic name as entry element Marketing strategic
700 ## - Autori secundari
Personal name Verzea Ion
Exemplare
Price effective from Data ultimei vizualizări Locație (biblioteca principală) Nu este pentru împrumut Data ultimului împrumut Sursa clasificare sau schema de sortare Număr de împrumuturi Cod de bare Status deteriorare Status pierdere Status retragere Sublocație sau colecție Cost, preț de achiziție Număr de inventar / număr apel Număr exemplar
2017-06-132021-10-01Biblioteca CU UBB Resita 2021-09-13 20039672    19.00III 84724_22E2
  Biblioteca CU UBB ResitaNot For Loan   0039631   Biblioteca CU UBB Resita19.00III 84723_22E1
  Biblioteca CU UBB Resita    0039673   Biblioteca CU UBB Resita19.00III 84725_22E3