Guerrilla Marketing Excellence : 50 de reguli de aur pentru succesul micilor intreprinzatori

de Levinson Jay Conrad
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Publicat de : Business Tech International Press (Bucuresti) Subiect(e): Marketing An: 1996
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
Biblioteca CU UBB Resita II 56431_10B (Răsfoieşte raft) 2 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita II 56432_10B (Răsfoieşte raft) 3 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita II 56433_10B (Răsfoieşte raft) 4 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita II 56434_10B (Răsfoieşte raft) 5 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita II 56435_10B (Răsfoieşte raft) 6 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)
Biblioteca CU UBB Resita II 58706_11B (Răsfoieşte raft) 1 Disponibil/ă

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.