Guerrilla Marketing Attack : Noi strategii, tactici si arme de obtinere a profiturilor mari cu investitii mici

de Levinson Jay Conrad
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Publicat de : Business Tech International Press S.R.L. (Bucuresti) Subiect(e): Marketing An: 1995
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
Biblioteca CU UBB Resita II 53711_6B (Răsfoieşte raft) 1 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita II 53712_6B (Răsfoieşte raft) 2 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)
Biblioteca CU UBB Resita II 53713_6B (Răsfoieşte raft) 3 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita II 53714_6B (Răsfoieşte raft) 4 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita II 53715_6B (Răsfoieşte raft) 5 Disponibil/ă

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.