Guerrilla marketing online: 100 de arme necostisitoare cu mare impact, folosite in internet pentru obtinerea profiturilor si a prosperitatii

de Levinson Jay Conrad
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Autori: Rubin Charles Serii: Seria Guerrilla Marketing Publicat de : Editura Business Tech International Press (Bucuresti) Subiect(e): Marketing An: 1999
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
Biblioteca CU UBB Resita II 63819_13B (Răsfoieşte raft) 2 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita II 63818_13B (Răsfoieşte raft) 1 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)

Titlul este in limba engleza iar continutul cartii este in limba romana.

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.