Cercetarea de marketing : Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia

de Datculescu Petre
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Publicat de : Editura Brandbuilders Grup (Bucuresti) Subiect(e): Marketing | Cercetari de marketing An: 2006
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
Biblioteca CU UBB Resita III 78236_21D (Răsfoieşte raft) 1 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)
Rafturi temporare Închideţi răsfoire raft
Anterior Urmatorul
III 78219_21CHandbal : III 78220_21CHandbal : III 78235_21DInternationales Management III 78236_21DCercetarea de marketing : III 78237_21DManagement III 78238_21DEconomie si politici sociale

Bibliografie p. 647 - 664

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.