Analiza datelor de marketing

de Spircu Liliana
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Autori: Calciu Mihai | Spircu Tiberiu Serii: Colectia Oeconomica Publicat de : Editura All (Bucuresti) Subiect(e): Marketing An: 1994
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
Biblioteca CU UBB Resita III 51480_9E (Răsfoieşte raft) 11 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51481_9E (Răsfoieşte raft) 12 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51482_9E (Răsfoieşte raft) 13 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51263_9E (Răsfoieşte raft) 1 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)
III 51264_9E (Răsfoieşte raft) 2 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51265_9E (Răsfoieşte raft) 3 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51266_9E (Răsfoieşte raft) 4 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51267_9E (Răsfoieşte raft) 5 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51268_9E (Răsfoieşte raft) 6 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51269_9E (Răsfoieşte raft) 7 Disponibil/ă
III 51270_9E (Răsfoieşte raft) 8 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51271_9E (Răsfoieşte raft) 9 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 51272_9E (Răsfoieşte raft) 10 Disponibil/ă

Bibliografie p. 191

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.