Manual de marketing : Principii clasice si practici actuale eficiente

de Pinzaru Florina
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Serii: Colectia Oeconomica Publicat de : Editura C.H. Beck (Bucuresti) Subiect(e): Marketing An: 2009
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
Biblioteca CU UBB Resita III 78596_21E (Răsfoieşte raft) 3 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)
Biblioteca CU UBB Resita III 78594_21E (Răsfoieşte raft) 1 Disponibil/ă
III 78595_21E (Răsfoieşte raft) 2 Disponibil/ă

Bibliografie p. 119 - 121

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.