Marketing strategic : O abordare in perspectiva globalizarii

de Dumitru Ionel
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Serii: Colectia Biblioteca de Marketing Publicat de : Editura Uranus (Bucuresti) Subiect(e): Marketing | Marketing strategic An: 2004
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
III 75366_2A (Răsfoieşte raft) 1 Disponibil/ă
III 75367_2A (Răsfoieşte raft) 2 Disponibil/ă
III 75368_2A (Răsfoieşte raft) 3 Disponibil/ă
III 75369_2A (Răsfoieşte raft) 4 Disponibil/ă
III 75370_2A (Răsfoieşte raft) 5 Disponibil/ă
III 75371_2A (Răsfoieşte raft) 6 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 75372_2A (Răsfoieşte raft) 7 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 75373_2A (Răsfoieşte raft) 8 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 75374_2A (Răsfoieşte raft) 9 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)
Biblioteca CU UBB Resita III 75375_2A (Răsfoieşte raft) 10 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)

Bibliografie p. 221 - 227

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.