Psihosociologia publicitatii : Despre reclamele vizuale

de Chelcea Septimiu
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Serii: Seria Collegium. Psihologie Publicat de : Editura Polirom (Iasi) Subiect(e): Publicitate | Reclama | Psihologie | Sociologie An: 2012
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
III 82568_16D (Răsfoieşte raft) 1 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 82569_16D (Răsfoieşte raft) 2 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 82570_16D (Răsfoieşte raft) 3 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)

Bibliografie p. 185 - 204

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.