Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri : Tematica pentru formarea profesionala

de Stavrositu Stere
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Publicat de : Editura Polirom (Iasi) Subiect(e): Turism | Servicii | Management | Hotel An: 2014
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
Biblioteca CU UBB Resita III 84709_22E (Răsfoieşte raft) 2 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 84710_22E (Răsfoieşte raft) 3 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 84708_22E (Răsfoieşte raft) 1 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)

Bibliografie p. 543

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.