Psihosociologia publicitatii : Despre reclamele vizuale

de Chelcea Septimiu
Afișare normală Afișare MARC Afișare ISBD
Serii: Serie de Autor Publicat de : Editura Pro Universitaria (Bucuresti) Subiect(e): Publicitate | Marketing | Sociologie | Psihologie An: 2021
Nu există tag-uri pentru acest titlu. Logați-va pentru a adăuga tag-uri.
Publicație în aşteptare la %s Locaţie Număr solicitare articole Exemplar Statut Data scadentă
Biblioteca CU UBB Resita III 86351_23F (Răsfoieşte raft) 1 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 86352_23F (Răsfoieşte raft) 2 Disponibil/ă
Biblioteca CU UBB Resita III 86353_23F (Răsfoieşte raft) 3 Nu e pentru împrumut (Not For Loan)

Bibliografie p. 279 - 298

Nu există comentarii pentru acest obiect.

Este nevoie să vă autentificați pentru a posta un comentariu.